Sömnlös AB

Påsk har varit underbar! Vi har vilat, umgåtts med vänner och gjort det som fallit oss in. Jag har verkligen levt här och nu, inte tänkt framåt eller bakåt. Jag har kommit på mig själv stanna upp och njuta av ögonblicken, glädjen. Den känslan är värd mkt!
Ikväll gjorde sig vardagen påmind igen, måsten, stress, krav, ensamt, alldeles för mkt tid att fylla med alldeles för många saker leder till för många valmöjligheter. Det och jag hör inte ihop då jag kräver struktur eller inga ramar alls. Jag kan inte balansera lagomt. Men nu ska jag lära mig en gång för alla. För nu ligger jag här, än en gång sömnlös o vet hur natten kommer sluta...


Kommentarer
Postat av: alexandra

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?



(Ber om ursäkt ifall du inte gillar sånna här kommentarer!)

2012-04-10 @ 14:44:49
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0