Träningen

Som sagt så har jag ju äntligen dragit igång med träningen, dock halvseriöst o slappare än ngnsin. Men med rätt kost, alltid mätt o mindre sötsaker så har jag lyckats.
Väger nu 47,5. När jag startade detta så vägde jag 53 kg, typ 3 månader sedan :)

Jag väger mindre än innan graviditeten, har mer muskler. Magen är ju såklart inte helt sig själv i huden, men även där börjar musklerna infinna sig :-) nice nice!

Jag har slutat väga mig o kommer i princip slänga vågen, siffrorna har ingen betydelse när jag tränar för att bygga muskler. Har fått bort det fettet jag ville, visst kan jag bli mkt mer fit, men vill inte bli tunnare. Så nu ska jag bara koncentrera mig på att bli stark o fast! :)

Ne nu slut om det.
Är påväg till Luleå o hämta hem Vilma, wie äntligen <3
så ikväll ska vi ha aaas-mysigt som hon skulle ha sagt :)

Hejdå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0