Tillbaka här nu tror jag :)

Jag bloggar ju nästan aldrig, sitter verkligen aldrig vid datorn. Ända ggn är då jag fyller i föräldrapenningen på försäkringskassans hemsida.
Men jag tog hem appen till blogg.se nu så det kanske blir lite mer uppdateringar nu då? :)

Tiden har ju sprungit iväg, lillprinsen är redan 6 månader gammal. Får skriva en mer detaljerad list om honom senare :)

Dagarna fyller vi ut med bus, mys, promenader och umgås med människor vi tycker om!
Full rulle, precis som vi gillar det :)

Jag har denna vecka påbörjat min 20 veckors praktik och examensarbete. Så om 20 veckor är jag färdigutbildad behandlingsassistent. Känns rätt gött, lyckas jag få vg i detta examensarbete så lyckades jag nästan med mitt mål, att få högsta betyg i alla kurser :D
En kurs fick jag endast godkänt i, men jag är ändå så grymt nöjd med mig själv :-)
Måste bara komma på vad mitt examensarbete ska vara om mer specifikt, men det kommer jag nog fram tills snart.

Lillprinsen har vaknat, så nu ska vi dra oss upp på övervåningen o putsa färdigt alla fönster jag o han.

Längtar efter världens bästa tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0