V 35: var hos Bm idag, järnvärdet har ökat...

V 35: var hos Bm idag, järnvärdet har ökat vääldigt mkt vilket glädjer oss då jag har mer energi o är gladare. Låg på hela 117(!) nu. Vikten hade ökat med 200 gram de senaste 2 veckorna o mitt sf-mått låg på 30 ist för 31 som det gjorde sist. Men är nyligt kollad på ul o bebis mår bra :) är väl jag som har sån halsbränna o ingen vidare matlust, så kanske bebis äter utav mitt förråd. Men mig gör det inget, jag har o ta utav så det räcker o blir över.. Ska in på förhoppningvis sista ul den 28/3, o har ej Lillen vänt sig med huvudet neråt av sig själv så kommer jag begära snitt så snart det går då jag vägrar akutsnitt, vilket den senaste läkare rekomenderade, IDIOT!! Nåja vi ser ju vart detta slutar :) får återkomma med ett mer detaljerat inlägg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0