Trött, slut, orkar snart inte mer.... Usch...

Trött, slut, orkar snart inte mer.... Usch jag har verkligen ingen energi kvar, o läkaren jag var i kontakt med igår vill ej ge mig dropp förrän KANSKE efter den 7/2 då jag ska tillbaka till Bm. Jag lovar o svär att trots mitt väldigt noga järnintag i kosten så kommer värdena ha sjunkit ytterligare! :S känner ju själv att det redan nu är sämre sen sist, vissa dagar orkar jag ju knappt stå/sitta på hela dagen. Känns som att jag bara gnäller o gnäller, men det går ut över min dotter, mig och min sambo att må såhär när hjälp faktiskt finns att tillgå.. Längtar efter att få bli mig själv igen!


Kommentarer
Postat av: hannah

Vad har du i järn värde eller hb värdet?



jag har haft 90 äter järn tabletter varje dag nu..men jobbade på som vanligt men DÅ var jag inte gravid :=)

2011-01-24 @ 19:57:03
Postat av: Fatima (Isayah's mamma + BF mars)

Hej hej =) Men vad trevligt. Grattis till graviditeten. Tack, han är från Luleå. Blaze (vår vovves) mamma heter Donna. Uppfödaren bodde under 2007 då vid Varvet men flyttade till ett hus på landet.

Var kommer era ifrån. Hur känns det att ha tre stycken :) Vi bor just nu i lägenhet men om vi flyttar till hus så kommer vi skaffa en till <3 Dem är så fina ju.

2011-02-15 @ 10:27:55
URL: http://www.thistakes.com/
Postat av: Fatima

Hehehe, så sant så sant. Vi lärde känna en person på Familjeliv som också hade en amstaff från samma familj :) Världen är allt liten. Det fina är att man har en magkänsla av att dem är släkt. Du hade ju så rätt att tycka att dem är lika varandra. Haha, vår hund måste motionera annars har för mycket energi som går ut på oss här hemma. vilka fina åldrar dina hundar har <3 Vi bor på Kallkällan. Var bor ni? Tycker det är trevligt att lära känna andra som ska få bebis samtidigt. Inte så lätt när man bor i en liten stad. Extra nice när dem har fina vovvar :P Hur är Power, F och K mot barn? Vår är galen i barn. Han älskar att hoppa och leka. Lite för mycket ibland.

:P Men han lyssnar om man säger till :)

2011-02-15 @ 11:55:04
URL: http://www.thistakes.com/
Postat av: Fatima

Ang järnvärderna så är jag likadan. Så svag osv. Jobbigt ju,

2011-02-15 @ 11:56:17
URL: http://www.thistakes.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0