Saknad och seger.

Jag saknar lilla Vilma, jag saknar min stora älskling Johan samt Ferra och Kompis. Man är som knappt halv när hela familjen är bort, meningslöst är ett ord som skulle passa bra. Men på några minuter dyker pappa upp med min älskade dotter!! <3 Och inatt kring kl 3 kommer Johan o Ferra, äntligen hela familjen samlad, full trupp så som jag älskar det :)

Ferras offentliga utställningsdebut i Sverige gick ju kanon! Är så stolt över lilla divan där, hon kommer gå långt misstänker jag. Så fort jag bara får lite enrgi i min kropp så kommer jag sätta igång hårdträning av lydnaden på alla 3 hundar, det är dax för länge sedan. Alla sköter sig väl bra i dem flesta situationer, men tex utomhus hade jag ju velat att alla skulle vara lika lättsamma som Kompis :) Sen hade det ju ej varit helt fel att ngn gång få gå ut på tävlingsplanen med ngn av dem ngn gång, men det är lång väg dit, o först ska bebis ut så kanske nästa år haha..

Magen den växoer och gror precis som den ska, dock har jag haft förvärkar så jag blivit stoppad med Bricanyl. Läkaren sa att han ej ville se mig där förrän i April, så nu är det lugnt på Kusön från min sida. Jag måste helt enkelt vila lite mer nu o inte rejsa på som förut, kroppen klarar tydligen inte det nu.

Jag är så galen i alla bebis saker som ska köpas, vill ju ha allt perfekt så vill ej köpa ngt förhastat :)
Men det vi har tänkt köpa redan nu typ, mest för att jag faktiskt inte kan hålla mig är babysitter, babygym, bilbarnstol för allra minsta. Så om ngn har ngt av det till salu så hojta vad det är för ngt o pris :)

Nu ska jag gå och borsta tänderna tills gumman kommer hem!

Kommentarer
Postat av: Catti

Åh vi har massa sånt men vi ska ju spara till nästa barn. :) Tänk att eran bebis snart är här! När var BF? :)

2011-01-07 @ 15:03:03
URL: http://www.catti.se
Postat av: Elina

Se nu till att vila ordentligt, trots att det inte är det lättaste alla gånger. :)

2011-01-07 @ 17:31:52
URL: http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0