Jag kan konsten att aldrig sluta när jag egentligen borde..

Min kropp sa ifrån för flera veckor sedan att jag borde ta det lungt, och för någon dag sedan började fogarna göra sig påminda. Men jag tänkte att det inte kan vara dom då jag aldrig tidigare kännt av det. Så jag fortsatte packa som en duracellkanin, allt för att bli klar i tid. Nu är lägenheten nerpackad i kartonger och påsar, men jag har ONT. Har legat med värmedyna hela natten o de två ggr jag fick gå och kissa inatt, faaan så ont man kan få huuh.
Nåja idag sa Johan åt mig att jag inte får röra en pinal till här hemma, utan bara vila upp mig. Sagt och gjort, har bara rastat Ferrisen en snabbis och jag ska bara ta en lugn dag. Jobbigt värre, jag ogillar att ta det lungt, kan inte riktigt det. Men måste man så måste man!

Ska nog ta bussen till Björksakatan och hämta dockan på dagis, då jag ej vågar köra utan vinterdäck. Sedan måste vi och köpa täckbyxor till henne. Så himla kallt ute nu alltså! :S
Men denna vinter ser jag konstigt nog fram emot, jag som brukar HATA snö o kyla haha.. Men kommer njuta i nya huset med lilla familjen, åh så jag längtar <3

Nu ska jag ta o slänga mig i soffan o tycka lite synd om mig själv, sedan blir det o hämta dockan på dagis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0