Höstkallt

Jag måste hitta mig ngn bra höstjacka, dem jag har har börjat bli trånga att stänga igen över magen ;) Men alla jag hittar som kulle låta magen växa i är inte nog fina tycker jag.
Ida åkte vi iaf på barnbio och såg Petsson & Findus, Vilma älskade det! Popcorn, godis o dricka åt vi gott om. Efter bion gick vi (jag, vilma, fia och tindra) till stadsparken för at låta ungarna leka. ¤5 minuter senare kom Alexandra o Oliver till stan för att äta lunch med oss, så himla kul att ses igen!! :) Och gud så söt lilla Oliver var, helt sjukt vad jag längtar nu. Blev som mer verkligt att vi också ska ha en liten knoddis om några månader.
På tal om det så är vi i vecka 12 nu, mycket härligt!

Och Vilma har sin sista mammavecka på Ormbergets förskola denna vecka, så imorgon ska vi baka chokladbollar som hon ska få bjuda alla barn och fröknar på. Känns lite sorgligt med tanke på att man kommer fröknarna så nära. Men hon kommer ju gå där varannan vecka, och sen så har vi ju faktiskt hittat en suuuperfin dagmamma i Boden som Vilma kommer trivas jättebra hos :)

Nu är det endast lite mer än en vecka kvar tills vi får huset, wow tiden har gått fort! Vilken frihetskänsla att slippa denna lägenhet och få komma ut på landet!!! Har tusen planer och ideer för detta hus/tomt, men ska försöka bo in oss innan vi gör om, så man får se hur man verkligen vill ha! :)

Ne nu ska jag ta och fixa oss middag, ikväll blir det hundhuset för mig, Vilma, Johan och hundarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0