Glömska

I fredags startade vår helg, Vilma fick vara hemma från dagmamman och inskolningen då hon haft lite småkramper och var sådär konstigt frånvarande då hon vaknade natten till fredagen.  Hon fick sova ut tills hon vaknade, då slängde vi i oss frukost och for till MVC för inskrivning. Det gick jättebra, en massa tusentalsfrågor, papper, tidsbokningar och vägning. Snart 3 kilo + står vågen på! Efter MVC körde Johan hem mig o Vilma, vi lekte på gården en stund innan vi gick in för lite filmmys och fruktstund. Vilma som sovit relativt lite blev trött innan Johan kommit hem igen, så vi gick ut och så fick hon sova i vagnen medans hundarna fick springa av sig..
Jag blev på tokför lat för att laga mat så Johan tog med sig mat hem till oss från Rönnbäcks :)
Kl 13 började Johan jobbet och jag  Vilma rulae mot stan. Handlade en jättefin prinsessklänning :D Oooj så nöjd hon var!! Och hon såg ut som en liten docka i den :) Samt doppresent till Milton, glömde dock handla det jag skulle ha till mig själv..

På tal om glömska, herreguuud så glömsk och tankspidd jag har blivit. Nästan pinsamt, glömmer saker hela tiden! :P

Igår var vi på dop, lille Milton döptes. Åt jättegod buffé efteråt, o sedan rullade vi hemåt eftersom Johan hade jourjobb.. Resten av dagen umgick vi med Emma, Jens och Janne,agade middag och lät ala undar busa :)
Denna dagenser vä ut ungefär likadan.. Ska gå och vara social med Emma nu, hejs :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Men huuj, vad har hon för kramper lillgumman? Lät inte alls kul :( Hoppas det är bra med er annars! Kram

2010-10-24 @ 19:15:05
URL: http://risgrynet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0