Kan ju inte bli bättre :)

Denna vecka har gått så fort, trots att jag saknar min lilla ängel som tusan! Nästan varje dag har jag och Kompis gått isvägen i stan ca 2 timmar lång promenad med en massa flickor & deras hundar, nyttigt och bra. Kompis har varit väldigt förväntansfull eftersom han oftast och alltid får busa med alla hans hundkompisar. Nu dock har vi mest kört koppelpromenader eller lös utan bus, och det gick ju bra :) Sen har ju Kompis fått tre nya vänner, Boss, Ozzy och Ebba! :DD Är så imponerad av Boss framsteg och utveckling, känns fruktansvärt roligt!! :)
Idag har jag dock dissat promenaden, har gjort en massa nytta här hemma istället. Städ och plugg har varit prio nummer ett för första dagen denna vecka. Sen hann jag med en lunch med älsklingen, det blev goood kinamat på Ming!
Nu på kvällen kom Frida hit och hälsade på oss och Kompis, tror minsann hon blev lite kär ;)
Vi har även skruvat ihop byrån och tvbordet, det blev asfint här hemma, vilken skillnad! Nu blev vi båda peppade att börja fixa till. Så imorn ska vi in på Lulebo och fixa papper om att byta golv i kök, matrum och sovrum. Samt så ska vi kolla ut tapeter till hallen, matrummet och sovrummet, och en fondvägg till vardagsrummet. Luckorna i köket ska ju även dom bytas ut, vilket verkligen kan behövas hoho :D Så äntligen kommer det bli grymt fint, nog för att jag alltid har trivts bra här, men när man får det exakt som man vill så blir det mer hemtrevligt och man blir mer noga att hålla rent och fint hemma  :D

Imorgon är det redan fredag! Blir att plugga, sen hundhuset! Kl 16-22 jobbar jag, sen myskväll hemma. Gissar på att vi hyr film och köper hem något gott, för vi måste ju lägga oss i tid eftersom det är utställning i Kalix tidigt på lördagsmorgonen. Kompis debut, hoho kul :) Får se om man orkar att gå ut och äta sen på kvällen, isf blir det All Star med Jenny och Fredrik, vi får se helt enkelt! På söndag är det handlerkurs kl 10 på morgonen, så denna helg blir det att kliva upp relativt tidigt, nåja kan vara skönt att hålla i rutinen för att sen slippa bli svintrött på måndag igen!

Jag är så fruktansvärt tacksam och glad för det liv jag lever idag och för den jag delar det med, inget hade kunnat vara bättre! Jag har lärt mig leva i nuet och det gör stor skillnad :) Man skapar sitt eget liv själv, beroende på dem beslut man tar. Jag vet vad jag vill nu, det känns tryggt!

Älskar min Johan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0