Träning



Har börjat bli mer sugen på att träna utställning med Kompis nu. Han är ju som tidigare sagt anmäld till 2 utställningar och nu blir det 2, kanske 3 till. Sundsvall och Piteå och en inoff i Boden :) Börjar handlerkurs nu till veckan, så då ska vi lära oss hur man gör på riktigt :)
Annars händer det inte allt för mycket, vi är sjuka och åter sjuka. Vilma drar hem en massa bakterier från dagis, men vi tar hand om varandra och hjälps åt, så det går då så bra ändå :)
Nu ska vi äta kvällsfika och mysa i soffan!

Älskar min lilla familj <3 Johan Vilma och Kompis, ni är mitt allt!








Kommentarer
Postat av: jessica

heej emelie! jaa jag hörde ni hade varit o busat med hundarna o vad kul att dom skötte sig. är så ledsen att jag inte kunde följa men nästa gång ska jag försöka hålla mig hemma:)



åh ja gärna, vi ska säkert iväg på galej någon gång o då passar det ju bra med hundvakt. har förresten bokat vet.tid till boss, så på torsdag ska vi in o kolla över hans bakkärra. är lite nervös att det ska vara något allvarligt men vi får hoppas på det bästa!:)



ha det bra o hälsa johan o kompis!!

2010-03-16 @ 16:12:22
URL: http://jesscia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0