Halloojs i stugan :)

Vilma har just somnat, hundarna gav upp (läs Kompis) så dom ligger där och snarkar, och Johan var så trött efter jobbet så jag skickade honom i sängen där han fortfarande ligger och vilar, stackare. Vilma var ju sjuk hela helgen, hade henne hemma från dagis i fredags och i måndags för säkerhetens skull, sen idag när jag hämtade henne var hon varm iigeeen.. Så imorn blir det att ha gumman hemma, så då kan jag ej plugga. Fan känner mig sjukt stressad över skolan! Blir galen! Fast bara att inse att det kan vara ett helvete att ha barn och plugga,  när dom blir sjuka alltså! Nåja bara att stå ut, endast 1,5 år kvar.
Har anmält Kompis nu till 2 utställningar, en i Kalix och en i Skellefteå, om jag nu minns rätt? haha.
Sen så skickade jag in en anmälan till ett träningsläger, får hoppas man kommer med nu då. Isf blir det lydnadsklass 1 och 2 i en hel helg, mkt bra träning!

Nu ska jag umgås med min älskade som vaknade :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja det gäller att hela tiden ligga minst två steg före när man pluggar och har barn för hips vips blir de sjuka. Hoppas hon blir frisk snabbt så du kan komma ikapp. :)

2010-03-11 @ 07:23:24
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0