Fredag 19/3 2010

Den här veckan har gått så fruktansvärt fort, vi har ju Vilma denna vecka också eftersom att hon åker till Thailand på tisdag :S Hujja jag kommer sakna henne så jäkla mycket, 2 veckor utan prinsessan blir tufft :( Men får se till att fylla dom veckorna med jobb och plugg, mys med Johan, träning med Kompis och träffa vänner. Lär nog har mer att göra än vad jag kan föreställa mig, men saknaden efter Vilma kommer ändå finnas där hela tiden.
Idag har jag pluggat, det gick tungt, blev inte alls mycket gjort. Nåja jag försökte ju iaf!

Hämtade Vilma kl 14 på dagis, då skulle dem just äta mellis. Så jag blev inbjuden av fröknarna, och vi blev kvar där och fikade i 40 min. Vilma ville ju visa mig alla leksaker och rum på dagis :) Det är så himla kul att se Vilma bland alla barnen, hur dom leker tillsammans och fröknarna är väldigt pedagogiska och duktiga! Det ä ett väldigt underskattat yrke, tänk vad skulle man göra utan all förskolepersonal? Det är ju tack vare deras jobb som vi kan sköta jobb, skola osv. Dem gör ju ett fantastiskt jobb med ens barn hela dagarna..

När vi kom hem satte vi oss och målade med vattenfärg, men det tog inte så lång tid innan Vilma ledsnade och ville se Pettson & Findus ist! Så nu ser gumman på film medans jag sitter på Ikeas hemsida. Imorn ska jag och Johan dit och fynda en massa fina saker, wiiiee :D Vilma ska vara med hennes moster Josefine så länge, det kommer dom båda gilla hihi :) Dom ska nämligen äta lunch på Max och sen gå på barnbio ifall det går ngt bra på dagen!

Nu ska jag gå och börja fixa maten så den är lite klar när älskade kommer hem! <3

Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: therese

Gumman, du kommer klara dig galant i 2 veckor. Tiden kommer gå så fort så är hon hemma igen :) Jag ska plåga dig med luncher och skvaller så tiden går fortare ;) Puss.

2010-03-20 @ 08:33:01
URL: http://luckyshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0