:)



Hade ingen bättre bild, men måste ju visa att jag har gått o blivit brunett..

__________________________________

Allt känns så bra, jag är glad!
Har suttit hemma och pluggat idag, ngt ofokuserad har jag varit, men jag har iaf fått lite gjort. Therese och jag åt pizza till lunch, tänkte hoppa över att äta eftersom min matlust inte varit på topp, men hon övertalade mig såå.
Johans kompis och hans tjej ska följa med oss till Thailand, dem bokade resan idag, fan vad roligt det kommer bli!! :)

Har beställt hem en klänning som jag ska ha på bröllopen i sommar, från Nelly.com, grymt fin i vit/ljusrosa spets. Den var en riktigt "emelie" haha. Sen idag beställde jag hem ett Zumba kit, hoho. Nu ska här tränas hemma. Tar ju mig aldrig hemifrån då jag pluggar. Så detta är perfekta saken att ha så jag får röra lite på kroppen :)

Ser fram emot den 24:e denna månad, vad jag ska göra då tänker jag inte skriva ut förrän det är färdigt, men jag håller tummar och tår för min egen skull! :D

Nu ska jag börja städa så det glänser till mina älskade kommer hem, det är hundhår överallt, blä!
Ha en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0