Bokat o klart!

Ikväll har jag och älsklingen bokat en resa för oss två och Vilma till Thailand :) Den 4:e December åker vi till Bangtao Beach, hotellet var jättejättefint. Innehåller allt man behöver och lite till! Bara ca 20 meter till havet! Behöver jag säga att vi längtar?! :DD
Så nu blir det att börja spara ihop en semesterkassa, så jag ska jobba som en galning har jag tänkt mig! hoho..

Stranden vi kommer tillbringa varje dag på :)
'

En del av det fina hotellområdet


Myys!


Detta blir våran förlovningsresa, åååååh nu ska jag drömma mig bort :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Guud så härligt :) Avundsjuk som en tok :D

2010-03-17 @ 11:52:40
URL: http://deeya.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0