Studenten

Jag minns som igår när jag själv tog studenten, och ändå är det flera år sedan! Hoppas att alla som tar studenten har riktigt kul ikväll och är rädda om sig själv & andra!:)
Vi var och tittade på Cissi som gick ut, sedan var det meningen att jag o Vilma skulle vidare på studentfika hos Jessica i Boden, men då råkade jag glömma Vilmas bilbarnstol i Johans bil så då tog vi oss inte. Klantigt av mig!
Vi blev istället kvar i stan och såg att lastbilar fyllda med studenter som vrålade, Vilmas var nådigt imponerad och skulle inte sova. Josefine kom och åt lunch med oss, sedan promenerade jag o Vilma hem och hon somna som en stock i bilen. Jag tänkte stanna utan på gården tills hon vaknade, men jag frös ute så jag bökade upp en sovande Vilma i vagnen två spiraltrappor, trodde jag skulle dö av utmattning flera ggr, haha! Sådana ggr önskar man så att vi hade hus/radhus eller iallafall bodden på bottenplan! Skulle underlätta en massa, men vår tid kommer också. Vi vill som sagt inte bara köpa något bara för att vi vill ha just nu. Utan det ska kännas rätt, helt rätt! :) Så vi håller utkik, lånelöfte har vi ju redan :D
Johan har varit på fotojobb i eftermiddag efter jobbet, maten stod färdig på bordet när han kom hem. Alla åt utom Vilma som vägrade. Snälla Johan gick och lekte med Vilma medans jag plockade undan allting. Ikväll blir en lugn kväll då vi har Vilma och vi är nog rätt slut hela bunten! Men så mysigt att gå ner på affären, köpa nå goda frukter, tända ljus och bara umgås.
Imorn ska Johan o tattuera sig igen, så då ska nog jag o Vilma till en jättefin lekpark i Boden som är ganska omtalad. Kul o prova nya för Vilma! Sen så ska mamma nog till stan i Boden, så isf gör vi henne sällskap på en fika lr så. Men vill passa på att vara ute så mkt som möjligt om det ska vara fint väder :D
Nu ska vi ut o leka på gården! Hejs


<3 FAMILJEN <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0