Bokat o klart! :)

Nu är färjan från Göteborg till Fredrikshamn i Danmark bokad och klar!
På måndag den 21:a startar vi från Luleå, kommer köra till Västerås första dagen. Blir att sova över där och sen på förmiddagen rullar vi vidare till Närke och kennel Anbardiz, Jessika har tagit hem Power från Polen till oss, tack! Så vi får honom redan då, så kul :) Och hon har ju små söta amstaff valpar hemma, så hoppas vi får titta på dem! Sedan åker vi mest troligt till en annan uppfödare som var nyfiken att få träffa Power, hon bor också påvägen mot Göteborg. Vi fortsätter tisdag eftermiddag mot Camilla som bor i Göteborg.. Där ska vi sova o umgås, ska bli så kul o träffa henne :)
Sedan åker vi först på torsdag till Danmark och WDS, får träffa Powers uppfödare Darko. Från Danmark åker vi samma dag då vi har en lång hemresa. Vi ska även ta med en vit schäfer hem åt ngn från Gällivare, och i Närke stannar vi hos Jessika (kennel Anbardiz) och plockar upp en 8 veckors amstaff valp som vi ska föra hem åt Jessica o Jacob :D Så blir 2 vuxna hundar och en valpis i bilen, snacka om hundliv haha!
Men jag ser såå fram emot denna resa o allt vad den har att erbjuda, längtar såå.. <3

Idag har jag och Vilma haft en riktigt utedag. Gick ut innan kl 10 träffade Tindra och Sofia som har gjort oss sällskap hela dagen, även Terese och Oliver kom och joinade oss efter en timme ca. Vi var ute o lekte i olika lekparker, knallade till stan och köpte korv till lunch. Barnen var gode nöjda och vi mammor med. Måste göra om det snart! :D Kom hem kl 15, lagade renskav potatis och sallad till middag. Johan åkte iväg på ett fotojobb medans jag o Vilma kämpade med att hålla oss vakna framför en film :-*
Har iaf haft såå sjukt mysig dag med min dotter, vi två är som ett! <3




Hon har verkligen vuxit nu när hon "kommit ur" 3-års trotsen. Hon har alltid varit väldigt "lillgammal", klok och empatisk. Men nu är hon som en kompis med, hon gillar att sitta och prata långa stunder och säger att jag är hennes bästa vän. Hon tar kontakt med barn på ett helt annat sätt och försöker lära känna dem. Hon är inte alls lika blyg som förut, ja alltså inte ens ord kan förklara hennes otroliga utveckling och underbara sätt.
Jag älskar min lilla dotter som faktiskt börjar bli stor nu, hon är den finaste prinsessan som finns :-*

Kommentarer
Postat av: Katten

Dom är underbara våra små. :) Och vilken underbar bild på Vilma och Loke(?) eller ser jag fel? haha. Vilken resa ni ska göra också. :D Tre hundar med hem haha. Inte dåligt. :) Låter som en supermysig tripp iallafall. Det är ju kul att ha mycket på G sådär! :) Hoppas allt går bra med vovvarna. :)

2010-06-17 @ 21:05:05
URL: http://www.catti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0