Tänk hur galet kär man kan vara?! :-*

I nästan ett år har vi varit tillsammans, spenderat i princip varje ledig minut med varandra.. Jag är lika galet kär som när jag träffade honom, om inte mer. Upptäcker nya fantastiska sidor hela tiden, detta är verkligen mannen i mitt liv, min STORA KÄRLEK :) <3



Jag och Vilma har tjejhelg, förutom Kompis då, men han räknas som flicka då han är sån fjant ;)
Johan är påväg till Västerås för att ställa Power på amstaffspecialen, håll era tummar för snyggingen! Hoppas han faller dommaren i smaken, hur det än går så är han absolut snyggaste hunden i mina ögon! På söndag så ska Powie ställas i Köping, där tror jag det var 25-30 amstaffar anmälda.. Sedan kommer min söta Johan äntligen hem!
Vilma har firats 2 dagar i rad nu, 3 hela år gammal och gissa om hon är nöjd! :D Otroligt vad fina vänner jag har som kommer hit och vill fira denna dag med oss, TACK! Imorn blir det staden för att hitta lite höstkläder, sedan på kvällen ska jag och Fia på bio..

Nu ska jag leka med lillan och fortsätta sakna min man :-*

Kommentarer
Postat av: Catti

Vad härligt :) kan säga att det blir bara bättre med åren också. Varje dag växer kärleken och efter 7 år tillsammans nu så är detn verkligen stoor! :) det är underbart att ha hittat sin själsfrände, den man var menad att spendera sitt liv tillsammans med :)



Hoppas det går bra med vovven!

2010-07-23 @ 23:03:22
URL: http://catti.se
Postat av: Johan

Det var faktiskt 43 anmälda idag:-) Och 85 st igår!:-)

2010-07-25 @ 13:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0