Regnet öste ner

Shit i morse var det enormt oväder, regnet öste ner o åskan small. Jag lovar vi såg blixten slå ner, stackars Kompis blev livrädd haha, medans Power inte märkte det! Sitter på jobbet, ska strax börja göra ngn nytta tänkte jag :D Så himla skönt att ha ett jobb o gå till som man trivs med, stackarna som gpr till jobbet var eviga dag o misstrivs! Jag mena får de flesta välja o även jag så tror jag knappt ngn hade valt att jobba heltid, då man vill spendera tiden med familj, vänner o egna intressen osv.
Jag kommer efter min utbildning är klar att jobba 75 %, alldeles lagotm när man har barn och hushåll att ta hand om. Samt 2 hundar som kräven stimulans och aktivering. Jag vill inte att Vilma ska bo på dagis, jag vill vara med henne så mkt som möjligt och prägla henne på mitt egna sätt så mkt jag bara kan under tiden hon är liten. För jag tror det flesta barn faktiskt trivs absolut bäst med deras föräldrar, självklart ska dom på dagis också, det är jättevikitgt. Men i lagoma mängder :)

Idag har vi varit på banken en sista gång, åååh huset är vårt! Känns så jävla bram helt overkligt bra faktiskt <3
Tänkte först anlita en flyttfirma för allt, men tycker att det är att kasta pengarna i sjön, så blir att flytta sakerna själv ist. Dom pengarna an man lägga på roligare saker ist..
Audin är snart färdigfixad, då ska vi städa upp den o sälja pärlan. Vi har börjat kolla på en ny bil, behöver en större så att vi alla ryms. Har hittat en hel del fina bilar, men shiit så dyrt det är.. Nåja man vill ju ha en krocksäker om olyckan skulle vara framme. Sen slippa trycka sig in i bilen, då man ska iväg ngn stanns skulle ju underlätta en hel del :)

Slutar kl 16, då ska jag till mamma i stan och hämta hem sötnosen Vilma. Vi ska hem o laga middag, sen baka ngt för skoj skull, Vilma gillar verkligen det! :) Tror Johan blir glad o komma hem till nybakat fika också som vi kan äta innan det är Vilmas tur att sova..

Nu ska jag vara duktig här, hörs då..

Kommentarer
Postat av: Katten

Vart jobbar du? Låter ju verkligen underbart att du trivs! Så vill jag också känna någon gång i livet på ett arbete. ;)

2010-07-29 @ 08:49:20
URL: http://www.catti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0