Oj så skönt!

Har sovit länge idag, känner mig för en gångs skull utvilad! For till min far och hämtade Vilma, hon stannade och sov där igår när jag åkte hem på kvällen. Vi åt lunch och sen åkte vi till Leos Lekland, men eftersom Vilma ej sovit ngn lunch så höll hon på att somna ståendes efter ca en timmes bus. Packade in oss i bilen o for hem, där somnade hon snabbt i sin säng..
I veckan blir det jobb, från måndag-söndag, men det blir kul då jag varit ledig länge nu! :)
Då jag har fullt upp från morgon till kväll denna vecka så går mina att-ta-upp-träningen-igen-planer i stöpet, men nästa vecka blir det ist. Gud så skönt, sommaren är ju typ ändå över. Idag har det t om känts skönt att det varit regn så man med gott samvete kan vara inne, därav rubriken :D

Gud så jag vill skänka bort busen kompis för tillfället, han är i ngn riktig trotsperiod! Ska bli såå skönt när den är över, huuh.. Hade glömt bort hur det är med trotsiga hundar haha.. :P

Nu ska vi se klart filmen jag o Vilma, sen fara till mormor o hälsa på.

<3 Johan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0