Jag är inte så braa..

Uppdateringarna kommer allt mer sällan.
Minns inte direkt vad som har hänt sen sist jag skrev, men alla dagar är väl relativt lika varandra.
Johan jobbar och jag har praktiken. Trivs väldigt bra på Sävastgården, inte alls sådär svårt som jag tänkte det skulle vara :) Jag har absolut hittat rätt yrke!
Det har blivit mycket myskvällar hemma, och såå jag trivs! Jag har verkligen träffat rätt person att dela mitt liv med, vi är verkligen som 1 tillsammans :-* 
Johan ser i mina ögon vad jag tänker och känner, det känns tryggt <3 Nu lääängtar jag till September :)
Vi var på amstaff/staffeträff idag som Evelina hade ordnat. Upp till 17 hundar tror jag det blev. Först promenad på lite över en timme sen övningar och fika, mkt trevligt! Kompis var lite dragig i kopplet till & från, men han fattade rätt fort vad som var tillåtet o inte. Eftersom han aldrig o sällan går i koppel så var detta utmärkt träning :)
Han ligger då o snarkar nu, helt utslagen och nöjd! Det är mitt stora hjärta också, jag beordrade honom att gå och vila, så han ligger o myser i sängen medans jag och Vilma ser på Madicken! :)

Ska gå och pussa på han och Vilma nu! :-*

Kommentarer
Postat av: Marie

Hihi, jag sa ju innan året är slut, gjorde jag inte. ;)

2010-01-23 @ 19:24:16
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: Helena

Vadå har jag missat nått? Bebis?

2010-01-24 @ 01:43:54
URL: http://completelyme.blogg.se/
Postat av: hannah

VART OCH VEM HA FOTAT?

åh herre gud så fina ni är :)



Jag vill OXÅ ha :)

2010-01-24 @ 18:20:41
Postat av: sandra

hallå.. tänkte höra om du inte kunde lägga ut bilderna ni knäppte från träffen eller om du kan skicka på mailen så man får se dom..=) mvh sandra

2010-01-24 @ 20:18:42
URL: http://sandraettefjord.blogg.se/
Postat av: jessica

Vad händer i September?? Du ljög i tele va?? Du är gravid din lilla skit!:P

2010-01-25 @ 21:03:39
URL: http://jessicabvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0