If it makes you happy

Åååh jag mår så jävla bra, jag är så lycklig, glad. Jag är hel igen! :)
Igår hämtade jag hem min älskling från Kallax, hooh han var så brun att jag knappt kände igen honom. Jag ville inte släppa honom, inte ens för en sekund <3
Vi for hem, tände ljus, kollade igenom kort han & jag tagit. Pratade en massa, höll om varandra o bara njöt av närheten :-* Jag kände mig trygg igen, vaknade till och från hela natten, men kröp upp på Johans arm och njöt av varje sekund, underbart..

Idag har jag varit ledig, tog en lunch i stan med Linda och Therese. Snackade en massa skit o for sen hem till Kompis som så snäll låg och sov. Jag klanten hade dock glömt balkongdörren öppen i 2 timmar i 30 minus, brrr.
Snart kommer älskling hem, så ska börja med middagen nu!
Ikv blir det myyyys på hög nivå :-*

Btw imorn är min första dag på Sävastgården, spännande! Och sen ska jag hem till lilla söta Vilma som pappa/morfar har hämtat hem från dagis. Åhh då är heela lilla familjen samlad! Men mest troligt väntar ju en tillökning, vi som sa att det skulle väntas, haha! Fast det förblir en hemlis ett tag framöver :P

Bye bye bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

är du med barn? =)

2010-01-07 @ 19:45:49
Postat av: jessica

Ska du ha en bebba?? ;)

2010-01-07 @ 21:34:27
URL: http://jessicabvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0