Torsdag 18 Februari

Veckorna bara rusar iväg, imorn är det fredag och sedan helg. Blir nog en lugn helg fast ändå en massa roliga saker. Som det ser ut nu så blir det fotografering på lördag? Och så kanske vi klämmer in Ikea då samtidigt :) Men känns som att jag har fått unnat mig ALLDELES för MKT på sistonde, känner mig bortskämd och som att jag inte riktigt förtjänar det. Men jag har en underbar man som tycker det så får bara tacka och ta emot av all kärlek <3 Jag är fruktansvärt tacksam att få dela livet med dig Johan!

Låg och tänkte på det igår, hur meningslöst och tomt det skulle vara utan min Johan. Vi har snart varit tillsammans i ett halvår, men känns som att vi har kännt varandra hela livet. Jag har verkligen funnit den rätta, mitt hjärta slår dubbla slag för dig <3 Detta är bara början på allt vackert vi kommer uppleva och skapa tillsammans, jag blickar framåt samtidigt som jag njuter i nuet. Har aldrig mått såhär bra, tack :-*
Jag älskar dig!


Ska gå och lägga mig o vila ett tag nu, då kanske jag orkar göra ngn nytta sen.. Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0