Förändringar..

Alla som känner mig bra vet hur pass känslig jag är. Händer det något bra eller dåligt för mig eller dem som står mig nära så känner jag deras känslor. Jag känner sådan pass sympati att jag ofta måste tvunga mig själv att inte känna, för man orkar ju inte bära alla andras bördor samt sina egna i längden. Men det är lättare sagt än gjort när man bryr sig!
Nu som gravid är jag ännu värre på alla känslomässiga plan ;) Räcker att jag ser ett kort på Vilma så börjar jag gråta för att jag fylls av så mycket känslor. Det är konstigt hur alla hormoner kan påverka en så himla mycket! Mina hundar är verkligen endast hundar för mig, men nu kan jag få dåligt samvete om dem ej får sova i sängen eller om jag måste lämna dem ett tag ensam. Tänk att man kan fyllas av så mycket moderskänslor, mer än man redan har, det är underbart!

Bebis och magen växer, på Ultraljudet vi gjorde den 26:e November så visade det sig att det mest troligt blir en liten pojke i familjen :) Vi velar ju lite till och från med namn, men vi är faktiskt väldigt överens om de namn vi har hittills. Kom gärna med förslag! :)

Har ju fortfarande inte tagit nå magbilder, men vi hinner. Än är vi bara i vecka 21. Funderar på att ta nu i helgen då Vilma kommer hem <3 På lördag ska vi till Norrigården och fira svärfar som fyller 51 år, blir julbord. Så stämningsfullt och mysigt där, kommer bli toppen! Vilma ska få sova middag på dagen så hon orkar med kvällen.

Ne nu ska jag ta o fixa vidare här så jag får något alls gjort idag..

Kommentarer
Postat av: Catti

Jag älskar "Aston".. Hade gärna haft ett barn som hetat det men det blir lite likt "Alfon". :P Och jag förstår precis vad du menar.. Jag är likadan.. Är en extremt empatisk människa.. Känner andras känslor hur lätt som helst och det är verkligen både på gott och ont! Kram på dig

2010-12-09 @ 17:04:52
URL: http://www.catti.se
Postat av: hannah

pojke?

Kyan eller fint och vanligt men så vackert NOAH!

Flicka?,Nelay,Adelina,Emelina,Amina

2010-12-16 @ 17:38:16
Postat av: Vi2blir3.se - Malin

Åh mysigt med en liten pojk, om vi får fler barn i framtiden vill vi nog ha en liten pojke :-)



Och dom där moderskänslorna känner jag igen, de är bara ett enda stort mammahjärta. Man känner sig som stor mamma :- )



Ja snitt var någonting jag verkligen var jätterädd för! Som tur slapp vi de och hoppas verkligen ni gör de också, jag är helt oförstående dom som önskar snitt!

2010-12-28 @ 22:36:34
URL: http://vi2blir3.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0