Tisdag 15/9

Jag har inte ens ngt vettigt att skriva. Händer ju inte så mkt för tillfället, jag är i Kalix från morgon till kväll typ. Skolan går då bra, jag har lärt mig en del redan. Men ser främst fram emot föreläsningarna, studiebesöken och LIA:n. Lite skrämmande att åka ut i arbetslivet färdigutbildad om 2 år! :O
Nåja med rätt inställning klarar man allt :)


Ikv kl 18:30 ska jag på föräldramöte på dagis. Det är trevligt att träffa föräldrarna till alla barn! Ska även då passa på att lämna in ett papper om att dom ska lägga om Vilmas tider på dagis till heltid. Och posta ett brev om min adressändring, får inte glömma det!

Måste passa på att göra bort de saker som måste ske här hemma innan jag ska åka..
Ikv är det mys som gäller, love it ;) <3


 :*


Kommentarer
Postat av: Nath

;)

2009-09-16 @ 13:37:58
URL: http://www.varforstabebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0