Slappt värre :)

Har tyvärr inte så mkt intressant att delge er.. Lr finns väl endel men det behåller jag för mig själv :)
Mitt liv rullar på som vanligt, umgås med Vilma & vänner och njuter av livet så gott det går.
Nästa vecka börjar jag skolan i Kalix. Ska samåka med en kvinna här från björx. Blir perrans, jag som tänkte bo där först.. Nu slipper jag det så får jag tid att träffa Vilma som vanligt.
Imorn blir det barnsång i stan, Vilma kommer bli så glad! Sen ska vi även köpa henne nya regnkläder o stövlar. Ska även försöka hitta nå fina kläder, hon behöver nya. Lr behöver gör hon väl egentligen inte, men jag älskar att köpa åt henne.
Söthunden gör mig fortfarande sällskap här hemma, gud så jag saknar att ha en egen. Men perfekt att låna ngns tillsvidare, så gör man en god gärning samtidigt ;)

Kände att jag var påväg in i gamla spår igen, men jag har turen att ha väldigt stöttande personer runt mig så det kommer gå bättre denna gång. Jag vet ju vad som gick fel sist, vad jag gjorde som bara förvärrande situationen osv. Jag tänker inte hamna där igen, vill inte utsätta mig själv och framförallt inte Vilma för det.

Ska väl ta o besöka John Blund strax. Har iaf haft en perfekt dag/kväll på alla sätt. Så nu får ni sova gott o drömma sött för det ska då jag :*)
Natti

<3    <3    <3    <3

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jadu, idag behövs det då regnkläder!

Vad är det för hund du har hos dig? :)

2009-09-04 @ 10:15:53
URL: http://cissimannberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0