Skola

Imorn blir jag student, haha.. Jag har stora förväntningar på den här utbildningen. Så får hoppas att jag trivs bra :) Min familj är så stolt över mig att jag ska börja plugga. Ska bli skönt att göra nå vettigt av tiden, inte bara låta den rinna iväg.
Igår var det jobb på natten, lite folk tyvärr. Men vi latjade på så tiden rann iväg rätt snabbt ändå.
Vaknade relativt tidigt för att ha somnat så sent. Mysigt värre :)
Vilma kom hem från morfar just efter kl 14. Vi har lekt, haft besök osv.. Alex hämtade hem henne till sig när han slutade jobbet kl 19.
Det är alltid samma tomma känsla här hemma efter att hon har åkt. Jag hatar det :(
Önskar att man kunde tänka egoistiskt, då hade jag aldrig tvekat att ha henne på heltid. Men för mig är det en självklarhet att vi har delad vårdnad för hennes skull!

Var iväg och hämtade bilen av pappa nu ikv. For förbi Jonna på Shell & surrade med henne o Johanna :)
Har disk och tvätt som väntar på mig, men jag slappar alltid ihop när Vilma inte är hemma. Inte lika viktigt att hålla efter då, har ju ingen att vara förebild för då hehe..
Är dessutom alldeles för trött för att fixa det nu. Ska ist ta och krama min kudde nu så jag somnar..

Sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0