Lördag

Har fort. inget intressant att dela med mig av.. Men men helgen är här och det känns fruktansvärt skönt! Lilla Vilma är hos mig och det var betydligt roligare & bättre att få henne på en fredag än en söndag! :)
Vi vaknade väl kring 7-7:30 idag, låg kvar och drog oss ett tag innan vi klev upp.
Kring 11 for vi in till stan & mötte mamma. Vilma fick sig en jacka, mössa och ett par skor. Och själv hittade jag en tröja o ett par skor.
Vi hann inte gå så länge eftersom att vi skulle på kalas i Gammelstan 13:30.
Efter kalaset så lämnade vi av Vilma hos mami i stan och for & käkade kinamat, gött var de :P Nu är det just lite mer än 2 timmar kvar tills jag börjar jobba natt, så ska försöka chilla tills dess så kvällen flyter på lätt..

Nu ska jag gå och pussa på den finaste ;-*



Kommentarer
Postat av: ida

Vilken jätte fin bild....

2009-09-19 @ 22:50:54
URL: http://inilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0