Helloo foolks!

Veckorna bara susar iväg, det är redan onsdag kväll och snart läggdags. I måndags stannade jag hemma från skolan, kände mig slut/tom i kropp och knopp. Eftermiddagen spenderade jag & Vilma hos frugan o dottern hennes. Vi blev bjudna på middag :)
Tisdag klev jag upp kl 6 och gjorde mig själv färdig. Vilma låg kvar i sängen & sov. Vi var på dagis redan kl 7 sen så var jag i Kalix hela dagen.. Exakt samma var det idag.
Mamma hämtade henne kringhalv 3 idag, så blev inte lika lång dag för henne då, tur!
Jag blir nog rätt bortskämd att ha så snälla och hjälpsamma människor runtomkring mig, jag uppsakattar allt och det är verkligen guld värt <3 inte minst för Vilmas skull!

Jag har då lärt mig att man måste ta livet med en klackspark för att orka. Dagarna går som på rullande band och fasta rutiner underlättar en hel del. Kliva upp kl 6, göra sig själv klar. Väcka Vilma, göra henne klar och fara till dagis. Plugga hela dagen, hämta Vilma på dagis. Laga middag, leka, mysa, städa, tvätta, diska.. Och sen försöka hinna varva ner innan man ska sova själv :)
Kan inte säga annat än att jag faktiskt är helt slut när klockan slår typ 21! Men jag ska inte klaga. Jag har en underbar dotter som jag får leva med. Har kommit in på utbildningen jag ville gå. Och att jag får lite tid över för mig själv får jag räkna med. Är ju faktiskt mamma och då måste man prioritera om :)

Har även bestämt mig för att sluta röka! Har varit utan nu i ett dygn, håll tummarna för mig! :)

Ska se försöka hålla mig vaken till Efterlyst nu & sen sova. Byyee

Jag är såå kääääääääär :) :)  Sakna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0