God kväll!

Måndag, tisdag och idag har jag spenderat hela dagarna i Kalix kommun. Skolan känns toppen, samma människorna jag går utbildningen med. Blandade åldrar, typ från ngt år yngre än mig till ca 50 år. Imorgon ska vi ha utedag i Risögrund om det nu var så det hette.. Typ samarbetsövningar osv. Blir nog rätt skoj!
Får hoppas jag mår bättre imorn då jag vaknar, annars måste jag sjukanmäla mig :/ För på fredag måste jag vara i skolan för då är det vanliga lektioner..

Annars utöver det så känns det som att mitt liv är påväg mot en verklig vändning! Mot det bättre såklart :)
Jag umgås bara med dom som ger mig positiv energi och mkt kärlek, det ni ;) haha..

Ska ta o plocka upp lite av Vilmas leksaker och ta en rök, för snart får jag åka hem till min egna lägenhet o myyyyyyyyysa :D
Natti bye


Kommentarer
Postat av: therese

Åh, du vet inte hur mkt jag längtar tillbaka till skolbänken när jag läser din blogg :) Jag vill också ! :)

2009-09-10 @ 08:07:08
URL: http://luckyshe.blogg.se/
Postat av: Nath

Kärlekskrank! ;)

2009-09-10 @ 15:17:28
URL: http://www.varforstabebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0