Ångest och dåligt samvete!

Idag får jag hem älskade Vilma :) Känns jättebra förutom att hon kommer behöva vara på dagis varje dag denna vecka mellan ca 07:20 - 17:15. Känns inte alls bra! Jag får fruktansvärt dåligt samvete! Hon är inte van att vara så långa dagar. Kommer ju knappt hinna träffa henne. För det första så måste jag säkert komma behöva väcka henne på morgonen och sen när hon kommer hem efter en så lång dag så kommer hon slockna på direkten. Nåja sånt är väl livet antar jag :( Bara jag som varit så bortskämd att kunna ha henne så korta dagar fram tills hon var över 2 år gammal. Hade man ej varit ensamstående så hade det ju gått at pussla ihop på ett annat sätt. Nåja, inget att fundera över, nu är det såhär. Bara att göra det bästa av situationen.

Nu måste jag ringa pappa så han kör mig när vi ska och handla..

Kommentarer
Postat av: Nath

Will you marry me, honey? :-)

2009-09-14 @ 13:02:26
URL: http://www.varforstabebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0