Jobb + plugg

Både igår och idag har jag först jobbat hela dagen sen pluggat hela kvällen. Ambitiöst javisst hoho ;) Just nu sitter vi på kontoret i Boden, Johan jobbar samtidigt som jag pluggar, perfekt med två flugor i en smäll! Här fick jag dessutom en bra plugg-ro. Imorn ska vi upp tidigt, måste hinna plugga +  ta ut enzo på en långpromenad innan kl 10. Då ska vi möta upp Viktoria och lille Kompis :) Behöver jag säga att jag ska snooooosa valp hela dagen och kvällen!? :P
Det är skönt att ha fullt upp hela dagarna och kvällarna, jag slipper tänka lika mycket på att jag saknar Vilma. En del av mig är tom när hon inte är hos oss! Men på fredag kommer hon igen, åååh vad vi ska leka, kramas och bara vara <3 Nu ska jag packa ihop datorn pch alla andra saker så vi kan åka hem och sovaa..
Nattiii


All min kärlek till Johan & Vilmis!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0