Smiiile :DD

Igår var jag och älsklingen o tittade på en lägenhet på mjölkudden, som vi kommer ta! Så den 1:a Januari flyttar vi :) Det är en 4:a på 107 kvm, fast det var ett inrett förråd som är i lägenheten med fönster som var på några kvm också, så den räcker då gott och väl för oss 4 ;)
Kommer bli underbart, lägenheten jag har nu har jag aldrig riktigt trivts i. Tänka att få bo med dom man älskar, Vilma, Johan och Enzo, myys. Kan ju inte bli bättre! <3

Veckan har passerat i rasande fart, trodde det var Onsdag idag men Jenny rättade mig snabbt! Så där misste jag en av mina planerade pluggdagar. Fan jag har sådana inre stress över skolan, hur ska man palla.. Jag nöjer mig aldrig med mina insatser. För även fast jag har gjort det bästa jag kan, så vet jag att jag ALLTID kan göra mer! Och då blir jag stressad/pressad. Egentligen passar det nog inte mig att plugga på distans. Men wtf det är 2 år, jag SKA klara det :)

Nu har min värsta irritation gått över, fy fan så jobbigt det är utan snus. Det känns omöjligt att bli kvitt det här suget, men jag vet att det bara gäller att stå ut, snart blir det mindre!
Imorn måste jag skita i skolan, Vilmas vinterskor ska köpas + vantar och en halsduk. Så blir stadsbesök för oss. Om jag nu inte hinner få för dåligt samvete tills dess vill säga haha.

Ska ta ut och rasta Enzo nu innan Vilma ska hämtas från dagis.

<3   Jag är lyckligaste tjejen på jorden :-*

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad det är kul att du är så glad! :)

2009-10-15 @ 21:35:33
URL: http://cissimannberg.blogg.se/
Postat av: Josefine

Du kommer klara det, det är jag övertygad om. Du är grym!

2009-10-15 @ 21:53:29
URL: http://jjosefiineek.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hörde nyheten av Jenny igår, fan så roligt!! :) Hoppas ni kommer trivas och att ni får det superbra! :)

2009-10-16 @ 07:48:47
URL: http://pluppi.blogg.se/
Postat av: thess

Woohoo, va kul att ni ska flytta till mjölkudden :) Nu blev jag glad :) Då kan jag kidnappa dig på prmenader ;) Så glad för din skull :)

2009-10-18 @ 10:55:43
URL: http://luckyshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0