Helgen är så välkommen

Hellooo 
Vaknade och for med hjärtat till förskolan. Hann göra klart uppgiften jag skulle, ätit lunch med Jenny och Pia i stan. På stan köpte jag en vinteroverall åt Vilma, "halsduk", vantar, kuoma skor (stavning?) och ett par stövlar. Allt det där var hon i behov utav nuu, hon kommer dessutom bli såå snygg! :) Efter stan sprang jag in på arbetsförmedlingen och slängde in ett papper, sen hadlade vi på Willys, middag till idag och gott till idol ikväll!
Hann även förbi Colorama och hämtade ut tapetkataloger, nu ska vi bestämma tapeter.. Hoppas vi kommer överens, men det tror jag ;)

Imorn fyller min älskling år, då blir det fika i Boden, spännande och kul att få träffa alla!:D
Nu måste jag springa ut med Enzo som har varit hemma själv hela dagen, sen börja med middagen!
Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: jessica

Vem är denna Johan?? Bild tack! :O)

2009-10-17 @ 12:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0