Godkvällens :)

Vi har tagit en paus i vårat filmtittande, jag höll på att somna mot Johans axel, det blev så mysigt! :) Så jag gick och tvättade bort mitt smink medans min älskling gör iordning plättar med sylt och grädde, vilken bra man jag har va!! ;) Jag blir allt bortskämd av han!Idag har vi sovit länge, vaknade först kl 11, så skönt med en sovmorgon. Tog det lungt här hemma och städade även lite. Sen for vi iväg till Christoffer och Sofie för att kika på deras lägenhet, där blev vi bjudna på kaffe och fika. Vid 15-tiden så åkte vi mot Boden för att hämta Johans jacka. Eftersom att Enzo inte fått röra sig särskillt mkt senaste veckan så körde till ett sandtag där han fick kuta i lite mer än 1 timme, han blev riktigt nöjd..
Nu när vi kommit hem så har vi pratat och myst i soffan, vi kan ligga och prata i evigheter och bara hålla om varandra, det finns inget mysigare, jag älskar det!! :D

Nu ska vi fortsätta vårat filmtittande, sen natti natti för vår del..

Jag älskar dig Johan, finns ingen som du <3 Du är min själsfrände!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jo jag tycker absolut att vi ska träffas och prata. var längesen nu :)

Saknar dig med! Kram

2009-10-25 @ 20:58:11
URL: http://deeya.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0