Fredag 23/10 2009

Eftersom att jag och Vilma fortfarande inte är helt friska så tog vi det riktigt lungt på morgonen. Köpte 3 st nya filmer åt henne igår, Vi på saltkråkan, Madicken och en ny Teletubbies. Har bara låtit henne titta på Saltkråkan igår och hon satt som klistrad hela filmen, så imorse slog jag igång den igen på hennes begäran :) Mysigt att bara sitta och kuna ta det lungt på morgonen, slippa stressa med henne iväg på dagis!
Rastade Enzo och packade in oss i bilen till pappa. Han skulle vara med Vilma medans jag for på Kulturens Hus och pluggade med några klasskamrater. Tyvärr så verkade de flesta ha backat ur, så det blev bara jag, Emelie och Theresia. Men jag hann med en uppgift, längtar till alla är klara!
Pappa och Vilma kom in till stan vid kl 13, då gick vi och köpte en mössa åt mig och en åt Vilma! Hittade en stickad på Indiska, med lite rött i så den passar min snygga jacka :) Nu ska jag bara köpa mig ett par vinterskor så är jag redo för kylan! :D
Vi gick vidare till Mat & Prat där vi åt lunch och fikade. Vilma har blivit så stor och förståndig nu. Hon lekte på för sig själv där och hade jättekul. Efter stan for vi hem och hämtade hennes väska, sen lämnade vi henne. Nu blir det inge Vilma-mys på en hel vecka. Men som en vettig person sa till mig: Det är bra att få sakna ibland :)
Imorn hade jag velat fara på Loppisen i Arcus, men varken jag ellerJohan är i särskilld form för det. Vi har feber och ont i kroppen, så blir nog bara att ta det lungt hemma och ta hand om varandra :) MYS!
På söndag däremot så ska vi på WP i Boden är det tänkt. Enzo har kommit i sista hand denna vecka när vi varit sjuka. Så han har i princip bara rastas av och legat i soffan. Känner ingen hund som finner sig så bra i att få så lite aktivering som honom, han bara ligger och sover och är inte alls sådär odågig och spattig som dom kan bli, lilla gubben :) Så WP på söndag förtjänar han, visst  då Johan? ;)

Kvällen har vi spenderat hemma i soffan, godis, underbart sällskap och en massa kärlek <3
Nu hade jag inget mer på hjärtat, ska gå och pussa på min prins nu :)

Älskar Johan <3


Kommentarer
Postat av: Marie

Jag tror de skulle ha öppet hus på WPn i Boden nästa helg. Jag har beställt en sele åt Lycka och om den är klar då så hade jag tänkt fara, fast vi kanske far iaf. :)

2009-10-24 @ 07:31:50
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0