Lovley

Idag har jag haft min första dag på praktiken. Ska vara på min nuvarande praktikplats i 6 veckor, känns redan bra. Men nog kommer man stöta på hinder och konflikter, helt klart. Men just nu känns det då som att jag har fått bekräftat att detta faktiskt är ett yrke för mig, jag är mer gjord för att arbeta med människor typ detta & personlig assistent än att stå i butik, det skulle aldrig kunna göra i längden..
Men har iaf tagit beslutet att lösenordsskydda min blogg helt och hållet. Vill inte hänga ut min familj lr mig själv. Är på tok för många läsare som jag inte har en aning om vem/vilka dem är.. Inte så kul ändå att folk bara kan goggla på typ ens namn så kommer blogg, fb osv upp. Så den som vill ha mitt lösenord kan skriva till min mail [email protected].

Nu ska jag mysa ihop mig bredvid älskade Johan och se Grannfejden :-* Förresten så måste jag skryta lite om han och Vilma. Det är ju som sagt Johan som har lagt Vilma typ varje kväll de senaste veckorna (tuuuuusen tack, verkligen :) ). Och nu så kan han bara lägga henne i hennes rum med vällingflaskan, sen säga godnatt och stänga dörren och Vilma somnar på ngn minut, utan det minsta gnäll/protest, ingenting! Helt otroligt :) Så som jag har kämpat till och från med diverse "metoder" utan vidare resultat, hihi.. Nåja nu har vi en liten som kan somna själv, perfekt nu när hon får eget rum!

Johan, looooove u <3

Kommentarer
Postat av: therese

Åh va skönt att vilma somnar själv.

Jag ger O vällingflaskan, lägger mig med han och sen somnar han inom 10min oftast utan tjorv, det är också skönt :) Sen han fick sin bilsäng har han börjat somna som ett lamm, tacka vet ja bilsängar haha..

2009-11-18 @ 08:50:21
URL: http://luckyshe.blogg.se/
Postat av: Nath

:)

2009-11-21 @ 16:20:45
URL: http://www.rockstarmadre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0