Jag måste

börja se livet ur ett annat perspektiv, jag kan bara göra mitt bästa, inte mer än så..

Idag ska jag ju till läkaren med Vilma kl halv 2. Gudarns så nervös jag är! Min lilla prinsessa bär på ngt dåligt, ngt som kan utvecklas till ngt farligt. Jag vill att dom ska ta bort det på en gång, men samtidigt så ska man lyssna på läkarna, dom vet ju bäst. Så får se vad dom säger denna gång. Märket ska iaf mätas, kollas och fotograferas..

Har suttit med en gaaalen valp här hemma och försökt plugga samtidigt som jag har druckit mig pigg på kaffe! Kan säga att Kompis har varit gratis idag, hade kunnat betala den som kom och hämtade honom haha.. Men nu ligger han och sover så sött, så nu får han bo kvar ;)
Känner mig stressad över skrivningen nästa vecka, jobbar dessutom imorn, lördag, söndag och måndag. Sen skrivning på tisdag.. Men kan ju hända att jag kanske pluggar bättre med stor tidspress? Klarar jag det inte så får jag skriva om det helt enkelt!

Ska ta och plocka lite här hemma så det är fint när älskling kommer tillbaka :)


Mina känslor är så starka, kemin mellan oss är oslagbar <3 johan johan johan ;-*


Kommentarer
Postat av: Pia - Mejas mamma

Säg till, jag är gärna hundvakt!:D

2009-11-04 @ 14:05:22
URL: http://piasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0