Uttråkad redan

Vilma o Loke har lekt heela dagen idag, gud så kul dom har med varandra nu. Det är som syskonkärlek dom emellan!
Det behövdes nog, för båda dom två var hemma från dagis, så aktivering fick dom så det räckte o blev över :)
Vilma är då helt slut nu, snart ska hon bada, sen får hon gå i sängen.

Och jag har inte ens hunnit koppla av än, men är redan uttråkad. Finns ju inget alls att göra ikv. Funderar på att ta mig en promenad till min mor o syster i stan. Men känns så meningslöst att gå utan hund. Dessutom så får man ju inte direkt nå reslutat av att promenera. Så kanske lika att skita i det?
Iofs finns nog rätt mkt roligt folk att fara o hälsa på, om man skulle idas, men jag har ingen bil o är för lat. Blir så komplicerat att ta sig hem sen. Ajja den som lever får se ;)
Ha det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0