Torsdag, arbets m.m

Imorse klev jag upp i tid som vanligt. Skulle vara på arbetsförmedlingen kl 10, trodde jag ja.. Var visst 9:30 så blev ej insläppt. Fick en ny tid på måndag kl 13.. Aja inte är jag ledsen :)
Mötte upp kusin på stan, vi gick på M&P o käka lunch. Det var flera månader sedan sist jag var där. Gott o trevligt, orkade dock bara äta upp hälften då jag köpte en extra stor portion, haha..
Vi gick runt på lite affärer, hittade ett par baggy-jeans, nice. Ska prova dom lite bättre då jag kommer hem. Får se om man behåller dom lr inte. Men jag trivdes ändå i dom.
Så tråkigt att åka hem, så gick till mamma o Jossan o hälsade på. Typiskt att mamma inte hunnit komma hem än bara!

Har kommit på att jag MÅSTE ha en ny dator nu. Ska ringa min far o fjäska lite.. Fast han kommer nog bara säga nej, som vanligt ;)
Ikv ska jag  vara med gummsi som vanligt, det är ju hockey. Hoppas Luleå förlorar nu, är less på allt som har med hockey att göra, haha!

Juste lilla Vilma hon utv så mkt att jag inte hinner med. Lite nyheter är att hon kan räkna till 3 och hennes nya favorit-ord är chilla, haha :)

Bye


hahahah

Kommentarer
Postat av: maria

hallå! okej, men det är ungefär som moa då. hon var just under året då vi separerade, dock sov jag ofta med dom i början (var livrädd för att vara själv, hade flyttat ihop med F direkt från mamma så aldrig bott själv) och sen hade vi inget bestämt alls hur och när hon skulle vara. det berodde på när F hade tid (hur han jobbade) och det var såå hjärtskärande, oftast bara skrek hon helt vansinnigt när jag skulle lämna henne.



hojja vilken resa det har varit. men jag tror det är betydligt mkt bättre att görs så som ni gjort, att ha redan från början varannan vecka om man tänkt ha det senare! vi gjorde heelt fel och så här i efterhand gjorde vi nog allt bara värre för moa =(



nu har hon provat vara varannan vecka ett tag, och det gick bra.. ett tag! men nu ska vi nog börja med att hon är där varannan helg igen. det är så svårt att pussla! och så att det ska passa dom flesta också. och framförallt så HON ska vara nöjd och glad!



bor ni nära varann du och Vilmas pappa? kram!

2009-03-12 @ 15:53:21
URL: http://mittlivmedmina.blogg.se/
Postat av: Linda

Helt klart att jag behövde ditt med, måste göras om, snart =)

2009-03-12 @ 19:02:23
URL: http://neoelian.webblogg.se/
Postat av: Cissi

Vad söt du är Emelie! :)

2009-03-12 @ 22:40:52
URL: http://cissimannberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0