Still going strong :)

Jag har lånat sjukhusets dator. Har med mig Jossans men där ser jag bara film osv.
Är på bättringsvägen nu, men mår fortfarande ap-dåligt!
Nu i såhär efter med papper i hand så förstår jag varför jag inte har mått så bra, men jag blir så sjukt envis o vägrar fara in till vårdcentral osv i onödan. Hatar när dom skickar hem en o säger att dom inte hittat nå, då känner man sig bara hypokondrisk.

 Efter mkt tjat så lyckades mina föräldrar övertala mig. O mkt riktigt, hade jag stannat hemma o härdat ut som jag gjort dom tidigare dagarna så vet jag inte vars det hade slutat, hujja.. Lite läskigt faktiskt..
Men det är ju som man säger, är huvudet dumt så får kroppen lida!
Skulle ha fått åka hem igår, och sen idag, men icke.. Så idag lovade dom mig att imorn skaa jag få fara hem!
Fast får väl se när jag orkar med en liten Vilma som klänger efter mig. Fan jag har dåligt samvete att jag inte kan finnas där för henne o att Alex inte får ngn avlastning utan ist får ta min vecka också..

Måste tillbaka nu

Kommentarer
Postat av: Jessica

Sjukhus? Vad händer? Hade du inte en vanlig förkylnnig?

2009-03-03 @ 11:52:28
URL: http://jessicabvall.blogg.se/
Postat av: Elin

Jenny berättade vad som hade hänt, krya på dej vännen! Tänker på dej nu

2009-03-03 @ 20:03:48
URL: http://elinruisniemi.blogg.se/
Postat av: Linda

Du ska INTE ha dåligt samvete, Alex är Vilmas pappa, du är sjuk o ska vila!

Hoppas du piggar på dig snart gumman, Kram

2009-03-04 @ 09:43:21
URL: http://neoelian.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0