Ny lägenhet?

Jag står på plats 2 på en 3:a på Docentvägen på Porsön. Vet inte riktigt om jag vill bo där. Men jag får se. Kanske far o tittar på den iaf.

Var egentligen meningen att jag skulle på arbets idag, men min söta dotter var inte riktigt kry, så blir inget dagis för henne idag. Så då min dag o kväll kommer spenderas med henne. Hon vart då lika överlycklig som vanligt att se sin mamma :)
Nu sover hon middag, hon somnade i vagnen när jag o jenny knallade till affärn med ungarna.
När hon vaknar så ska vi gå över till Jenny o Loke o käka kycklingsallad, så gott :P

Igår kändes konstigt, nästa gång kommer nog kännas lika skumt.. Men du är ju konstig så vad kan man förvänta sig

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hmm vad kändes skumt?:)

2009-03-09 @ 22:11:53
URL: http://freewebs.com/dollyochganget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0