Mys kväll

Imorse for jag in till stan till mamma o bara var. Pratade ut med en person som betyder väldigt mkt för mig! Nathalie kom o hämtade upp mig så for vi hem till henne, lekte med Nova o snackade en massa strunt.
Vid 17-tiden så körde hon hem mig. Då kom Alexandra förbi, vi lagade middag o åt. Efter ett tag gick vi ner till henne, o där har vi spenderat hela kvällen, jag hon o Cilla. Sett Linda Rosings program o bara pratat, pratat.. Skönt!

Imorn ska jag o Nathalie hitta på nå skoj hade vi tänkt. Båda är vi less på att det aldrig händer nå. Men imorn, lr? :)

Nu ska jag fortsätta vara social med Alexandra innan jag går hem.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Nathalie med ickesovande dottern Nova i ett nötskal, men senare hörs vi!

2009-03-11 @ 10:44:53
URL: http://varforstabebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0