Mkt härlig dag :)

Tack vare mina underbara vänner  och vilma så har min dag varit perfekt! Ni betyder mkt för mig <3

Imorn efter att jag har lämnat gumms på dagis så tar jag bussen till stan o drar en snabb träning hade jag tänkt! För efter det så ska jag möta upp Nathalie, Jenny, Lisa, Jonna (?).. Vi ska väl knalla o kika på affärer som vanligt. Ska köpa en mössa åt Vilmis och kanske unnar mig ngt fint åt mig själv med :)
Lär ju bli fika/lunch med skulle jag tro.. Det brukar sluta så haha..

Idag var vi förresten på barnsång här i kyrkan på Björx. Mkt trevligt måste jag säga! Lär bli en rutin på måndagar, eftersom gumms är hemma med mig då. Och sången i stan på fredagar. Kan ju inte bli mer perfekt ju.
Vilma är så snäll mot dom mindre barnen, ska kramas, pussas o ta på dom hela tiden. Precis som hon gör med sin docka :) Loke däremot är hon mer hårdhänt med, stackarn. Dom är mer som syskon :)

Var så skönt att gå o lägga sig relativt tidigt igår, så tänkte ta en favorit i repris idag igen. Mkt behagligare att slå upp ögonen på morgonen då man fått sova några timmar ist för 2-3 haha.


Mitt ögongodis Vilma som smutsat ner sin tröja med banan :)

Vad tycker ni, är  hon lik sin mamma nå alls? ;)

Nåja nu ska jag hälsa på John Blund, pöss

Kommentarer
Postat av: Nath

Självklart är hon lik mamma ;) Godnatt!

2009-03-30 @ 23:37:40
URL: http://varforstabebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0