Måååååndag

Jag är duktig, jag har pluggat matte idag! :)
Vaknade med Vilma kl 5:45 i morse, puuh. Aja bara att le o kliva upp. Iofs låg vi o drog oss i sängen ca 45min.
Slog på tvn på The Voice som vanligt. Vilma är så kramgo på morgonen så vi satt o myste på i soffan tills det var dags för dagis.
Efter det så satte jag mig o pluggade. Det där med ekvationer är inte riktigt min grej, men lite grann verkar ha fastnat kvar i hjärnan sen gymnasiet ;)
For in till stan vid 12 o mötte upp Cissi. Gick vidare till arbets o fixade ny handlingsplan. Hoppas jag får praktik där jag vill, hade varit nice! HAHA mamma var orolig :D

Vi for iaf hem till mig, gumman kom efter ett tag. Vi lagade mat o åt Vilmas favoriträtt spagetti o köttfärssås.
Även Jenny o Loke kom förbi o joinade oss tills det var läggdags för Vilma.

Hon slocknade med flaskan i mun, o sover så sött nu :)
Ska prata vidare på msn nu samt fortsätta räkna matte.

Puss på munnen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0