låång dag :)

Imorse slog jag upp mina blå kl 7:15. Var meningen att jag skulle promenera till jobbet. Men det var så satans kallt ute, så jag bestämde mig för att slöa på morgonen ist o ta bussen.
Öppnade butiken, gud så jag trivs där :) Maria kom ca kl 12. Klumpig som jag är så hade jag helt glömt bort att jag skulle till läkarn o ta en massa prover kl 13. Så jag fick gå 45 min tidigare från jobbet så jag slapp missa tiden, danke!
Halvsprang dit, tömde min kropp på flera rör fyllda med blod.. Sen var det bara gå vidare till Soc, lämnade in min månadstjosan. Äntligen var det gjort. Men less, jag glömde hemma en räkning dom ska ha, skit också!
Allt gick fort så hade en massa tid över. Gick till mamma som bor bara ca 7 min därifrån. Josefine var hemma, o jag var hungrig. Så gjorde en massa goda mackor o satt o surrade. Har saknat min syster :)

Alex o Vilma kom o hämtade mig, vi for på Willys och handlade mat. Dock inte jag, är inte så stor i maten så det jag har hemma klarar jag mig gott på tills jag får hem Vilma på söndag.
Kom hem o det såg ut som en bombnedslag, usch! Klarar inte av att ha stökigt. Dock så har jag blundat för det i ett par dagar. Och det för att jag ska släppa min städmani liiite grann. Haha klarade av ett par dagar sen fick jag panik :)
Aja har bara att dammsuga, skura o dammtorka kvar. Det går foort :)

Ska ringa kusin nu och invänta Jenny

Kommentarer
Postat av: Josefine

jag har saknat dig också!

2009-03-26 @ 21:12:54
URL: http://jjosefiineek.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0