Jag tog mig sovmorgon

Fan så skönt det var att sova tills jag vaknade av mig själv. Huuuh, minns knappt sist det hände faktiskt :)
Jag o Jonna bestämde träffa på centrum  o knallade i "jonna-takt" (  ;P ) till stan för att träffa Lisa & Emil. Lämnade hundarna på OK innan så vi kunde gå in i affärer o kika osv. Jag hittade en massa saker både till mig själv och framförallt åt Vilma. Men jag tänkte efter en andra o tredje extra gång innan. Så kom hem med ett par hårsnoddar endast.
Måste faktiskt köpa en massa nytt åt Vilma i klädväg. Damen har vuxit och blivit stora tjejen. Men denna gång blir den endast enkla slitstarka basplagg, eftersom att kläderna slits o skitas ner nå så fruktansvärt på dagis. Sen ska jag köpa ca 3-4 finare set man kan ha när man gör ngt roligare :)

Jajja jag o Jonna o Ellen gick och fikade. Kände mig duktig som ej köpte annat än en Cola. För jag mååååste dra ner på onyttigheterna. Främst för mina tänders skull faktiskt, haha.. Men även figuren!
Vi gick hem 16:45. Hämtade doggsen på OK och gick mot Björx.

Har hunnit laga mat o äta. Snart kommer mamma o Tord o hämtar upp mig. Ska till mormor i stan ikv o fira henne! Kände att jag egentligen skulle behöva vara hemma, är sjukt trött. Och har prov tidigt imorn, men familjen går först, såklart :)

Måste fixa upp mig lite, kan ju inte komma hur som helst. Och tänk stöter man på ngn snygging på vägen dit haha..

Hejdå

Kommentarer
Postat av: jonna

haha- jonna takt:) ja e kändis snart;p

2009-03-27 @ 19:52:19
URL: http://jonna1983.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0