Högskoleprovet

Det gick rent utsagt SKIIIIIIT. Nåja jag är inte den som ger upp. Bara att ta nya tag och skriva om det :)
Eftermiddagen och kvällen har spenderats med Alexandra, har hunnit med en massa. Varit o handlat mat o godis, fått besök av Cissi, Boss och Jörgen. For in till stan och pratade med Jenny. Coolt när dom släckte ner i hela Luleå!
Är väldigt trötter, så ska nog tvätta bort sminket strax och krypa ner i sängen, alldeles själv, så tomt..
Jag och Alexandra bar upp en rumsavdelare hit till mig nu ikv, blev jättefint så jag ska köpa den av dom, perfekt!

Skit jobbigt, jag mår illa till och från. Dålig matlust, men konstant hungrig. Usch... Måste sluta slarva med maten nu. Dock så blir jag alltid jätteduktig med sånt veckan gumman är hos mig, o veckan jag är själv töms inte kylen det minsta haha..

Bjuder på lite goobitar också :P


Sötungarna våra!!!


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0