Gott :P

Idag har jag redan hunnit med en massa. Klev upp kl 6:15 med en pigg o glad Vilma. Som tur var så ringde Lisa mig inte så himla långt efter det, så då hade jag ngn att surra med i telefon, nästan en timme så då piggnade jag till direkt :)
Vart så rastlös så jag satte igång o städa hela lägenheten, diskade, tvätta osv.
Vilma började bli trött med jag var sugen på plättar, så vi tog bilen ner till affärn o handlade sen hem o laga mat. Det vart gott :)
Gumman somnade i vagnen perfekt tills jag skulle äta. Så ska passa på att hoppa i duschen nu, sen vila en sväng så jag orkar med resten av dagens äventyr..



Förstår inte att jag har kunnat bli så vilsen i mig själv. Jag har levt emot de flesta av mina principer o inte alls varit mig själv.
Känns som att de sista månaderna är en dimma, faktiskt inte mkt som jag kommer ihåg. Jag har förträngt känslor o tankar o bara varit. Det är ingen lösning för mig i längden. Så ngn stanns på vägen tappade jag bort mig själv, hoppas jag hittar tillbaka.



Tror det blir uteaktiviteter idag, vart så fruktansvärt fint väder helt plötsligt.
Puss

Kommentarer
Postat av: fanny

Det blir fel ibland i hjärnkontoret, men allt händer för en mening. Du är stark ;)

2009-03-07 @ 14:05:45
Postat av: fanny

Det blir fel ibland i hjärnkontoret, men allt händer för en mening. Du är stark ;)

2009-03-07 @ 15:09:40
Postat av: dollan

hej ..jag känner igen mig i det du skrev :) allt bra??

2009-03-07 @ 15:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0