Fredag kväll

Vilmis somnade just. Hon fick vara vaken längre nu när det är helg o allt + att hon sov senare middag än vanligt.
Har haft en underbar dag. Jag o Vilma sov ut till kl 9 på morgonen. Vi åt frukost o gjorde oss klara, fick skjuts in till stan. Mötte upp Linda o Nike på babysången. Vilma har inte varit där på fleeeeera månader, men hon kände direkt igen sig och tyckte det var jätte kul :)
Efter sången gick vi till Mat&Prat o åt lunch. Köpte plättar åt Vilma, men hon bojkottade dom totalt, skitunge! Haha.. Efter maten så stannade vi kvar rätt länge, drack kaffe o lät barnen rejsa på :)
Jag gick hem, för Vilma var jättetrött + att det var fint väder, eller iaf hade varit. Men det var riktigt skönt. Bara lyssna på musik  o få tänka en stund :)
Väl när jag kom hem så vaknade gumman direkt, gladare än gladast!
Resten av eftermiddagen/kvällen har vi bara varit hemma o lekt på, lagat middag osv. Jättemysig dag, allt har varit toppen :)

Nu ska jag fortsätta se Let´s Dance o mysa på i soffan med mig själv ;)

Ha en trevlig helg nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0